Klachten

Klachtenregeling

Wij streven naar tevreden klanten en een hoogstaande dienstverlening.

Wanneer u niet tevreden bent over onze verrichte diensten of geleverde producten,
vragen wij u dit zo snel mogelijk te melden.
Dit kan uiteraard in onze winkel maar ook telefonisch (0182-599295) of via mail (postbus@vngsystems.nl).
U heeft recht op een deugdelijk product of dienst met eigenschappen
die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen 
vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening.
Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk.
Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt.
Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft
die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. 

Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

U ontvangt zo snel mogelijk (doch uiterlijk binnen 14 dagen) een antwoord van ons;
u hoort dan tevens de geschatte tijd van de volledige afwikkeling van uw klacht.

VNGSystems is aangesloten bij ICTWaarborg (www.ictwaarborg.nl)
Wanneer er een geschil is waar u als consument niet met VNGSystems uitkomt,
kunt u gebruik maken van de bemiddeling door ICTWaarborg.
Meer informatie: www.ictwaarborg.nl/service/bemiddeling